برای خود و دیگران فکر کنیم

دیگران را دوست بداریم

برای خود و دیگران فکر کنیم

دیگران را دوست بداریم

سالهای دوری از سربازی

کم توجهی به مسائل خدمت سربازی تبعات منفی زیادی دارد. دیدن این منظره باید مسئولین را به فکر بیاندازد  که چه اتفاقی  افتاده است بجای اینکه جوانان با علاقه لباس و وسایل دوره سربازی خود را نگه دارند به جایی برسیم که سرباز پس خاتمه خدمت کفش و لباس خود  اینجوری درب پادگان دور بیاندازد.

جلو گیری از اهانت به مقدسات

شاید بعضی ها زمانیکه حضرت امام فتوای کشتن سلمان رشدی ملعون را دادند تصور میکردند که این حکم عجولانه و خیلی شدید بوده ولی همه شاهدیم که اگر آن حکم اجرا شده بود کسی جبران تکرار آنرا نمیکرد و دیگر شاهد این توهین های مکرر به اعتقاداتمان نبودیم.

برجهای نیمه کاره

اگر به دور و بر خود یگاه کنیم برجهای نیمه کاره زیادی میبینید که سالهاست در حال ساخت هستند آیا نیاید شهرداری به آنها التیماتوم بدهد آیا آنها مزاحم شهر و مردم نیستند؟آیا این ثروت ملت نیست که معطل مانده است؟

پوشش رادیویی 2

هر بار که به خارج شهر سفر میکنم داغ دلم تازه میشه آخه این چه وضعی است بابا در 30 -40 کیلومتری تهران هم شبکه های رادیویی رانمیتوان بخوبی گرفت.

نظرات آقای مرسی

در مورد نظرات آقای مرسی حدسهای مختلفی میزنند البته آدم صادق تو این دوره زمانه کم پیدا میشه و میتوان به همه چیز شک کرد ولی اگر هرکسی بخواهد در ابتدای کار خود با مخالفتهای جدی از سوی منابع قدرت مواجه نشود همان کاری را میکنه  که مرسی کرد.