برای خود و دیگران فکر کنیم

دیگران را دوست بداریم

برای خود و دیگران فکر کنیم

دیگران را دوست بداریم

پوشش رادیویی

کسانیکه مسافرتهای زمینی انجام میدهند بخوبی شاهدند که وضعیت پوشش رادیویی بسیار خراب است در کل ایران توجه کنید کل ایران در خارج شهرهای بزرگ بعید است بتوان یکی از شبکه های رادیویی را بصورت شفاف دریافت کرد جالب است ولی بعضی شبکه های بیگانه را بخوبی میتوان گرفت. بنظر میرسد مسئولین صدا و سیما از این موضوع و اهمیت آن غافل هستند.

تبلیغات

با خودم میگم از این فرصتی که بلاگ اسکای در اختیارم قرار داده برای خودم استفاده کنم و برای خودم تبلیغ کنم:

اهای بیاین تماشا کنید

وبلاک دارم آه

عین باقلوا

صحبتهای باحال

زود بیاین تا فکرام تموم نشده

پرواز در شب

در بعضی کشورها نشستن و بلند شدن هواپیما در ساعات اخر شب تا صبح ممنوع است.برعکس در تهران اکثر پروازهای خارجی در شب صورت میگیرد. این یعنی چه؟

نکند ما از حقوق خودمان غافل بوده ایم و این فرصت را مفت به آنها داده ایم.